Najczęściej zadawane pytania ?

  1. Wybierz kategorię produktu.
  2. Wybierz produkt, który chcesz kupić.
  3. Zaznacz odpowiednią ilość.
  4. Wybierz opcję „dodaj do koszyka”
  5. Zostaniesz przeniesiony do nowej karty, na której znajdziesz informacje o produktach znajdujących się w koszyku.
  6. Jeżeli posiadasz kod rabatowy wpisz go w polu „Kody rabatowe” i kliknij „zastosuj kupon”. Jeśli kupon jest aktywny i produkt przez Ciebie zamówiony spełnia warunki promocji wówczas wartość zamówienia zostanie obniżona.
  7. Jeśli chcesz obejrzeć więcej produktów, wybierz opcję „kontynuuj zakupy”.
  8. Jeśli to koniec Twoich zakupów wybierz opcję „przejdź do kasy”
  9. Zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie masz konta uzupełnij dane kupującego.
  10. Zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie masz konta uzupełnij dane kupującego.
  11. Jeżeli zakup realizujesz na firmę zaznacz „Firma” i wpisz dane przedsiębiorstwa, na które ma zostać wystawiona faktura.
  12. Jeśli chcesz zmienić adres doręczenia zaznacz opcję „Dostawa pod inny adres”.
  13. Wybierz metodę dostawy i płatności.
  14. Możliwość dostawy na drugi dzień roboczy dla zamówień złożonych do godziny 11:00. 
  15. Zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności oraz kliknij „Zamawiam i płacę”.

Koszt dostawy wynosi 15,00 zł, przy zamówieniu powyżej 400,00 zł wysyłka GRATIS. Wysyłka realizowana jest za pomocą firmy kurierskiej DHL , a zamawiany towar jest dostarczany pod adres podany w czasie zamówienia

Możliwość dostawy na drugi dzień roboczy dla zamówień złożonych do godziny 11:00. Gwarancja dostawy do 48H w dni robocze. Zamowienie wysłane w piątek dostarczone zostanie w poniedziałek

Jeśli opakowanie było nienaruszone, a zawartość uszkodzona lub przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia po odjeździe Kuriera, koniecznie tego samego dnia skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 71/313-55-15, bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: zamówienia@pewnysalon.pl .

Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się procesowaniem zdarzenia i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.

Pamiętaj, jeśli widzisz, że paczka jest naruszona- koniecznie sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku uchybień sporządź wraz z kurierem protokół uszkodzenia towaru.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Numer kontaktowy

71/313-55-15.

lub pisząc do nas wiadomość na adres:

zamowienia@pewnysalon.pl

Oferujemy Państwu wysyłkę za pobraniem (płatność przy kurierze) lub elektroniczną zapłatę poprze panel PayU.

Jeżeli zakup realizujesz na firmę  wpisz dane przedsiębiorstwa (NIP), na które ma zostać wystawiona faktura.

Jeżeli zakup realizujesz na firmę  wpisz dane przedsiębiorstwa (NIP), na które ma zostać wystawiona faktura.